Roca a prezentat tehnologii de ultimă oră pentru uzul cotidian la ISH 2019

12/04/1919

De la o nouă generație de toalete smart cu cel mai puternic uscător bazat pe principiile aerodinamice folosite în aviație și până la RocaProtect®, un serviciu bazat pe IoT și AI de monitorizare, mentenanță și management ale băilor. Brandul a prezentat și Senceramic®, un material ceramic, revoluționar, extrem de fin și aderent destinat podelei cabinei de duș și noi culori sofisticate pentru obiectele sanitare din porțelan, robinete și accesorii.

În intervalul 11 - 15 martie, Roca a participat la ISH cu un stand în care a expus noutăți în materie de tehnologii, materiale și tendințe. Pe scena târgului au fost prezentate noi generații de toalete In-Wash® Smart cu o gamă largă de funcționalități inedite. Cea mai surprinzătoare dintre acestea este un uscător cu un design bazat pe aerodinamica modernă.

 

Inovația tehnologică care proiectează aerul într-o singură direcție, împreună cu opțiunea turbo, oferă un nivel îmbunătățit de uscare, care depășește standardele disponibile pe piață. Noile modele In-Wash® oferă funcționalități extrem de sofisticate, precum controlul prin telecomandă via aplicație, dezinfectare UV, deodorizant și un colac automatizat cu autoîncălzire. O altă inovație în gama de WC-uri este dezvoltarea de succes a tehnologiei In-Tank® , care integrează rezervorul în vasul de toaletă și oferă un nivel superior de curățare datorită noului efect de Vortex pentru tragerea apei.

Monitorizare și management ale băii integrate datorită IoT și AI

 

Brandul a dedicat un spațiu prezentării platformei sale inovatoare RocaProtect®, care îmbunătățește managementul facilității, reduce costurile aferente mentenanței și crește gradul de satisfacție a clientului datorită Internet of Things și inteligenței artificiale.
Punând tehnologie de ultimă generație la dispoziția publicului, compania a reafirmat ideea formulată Carlos Velázquez, Corporate Marketing Director al Roca: "Credem că tehnologia smart este cu adevărat inteligentă doar când îmbunătățește viața oamenilor".

 

Podele de cabine de duș din porțelan aderent cum nu s-au mai văzut: Senceramic® by Roca

 

Totodată, Roca a prezentat o nouă generație de podele de cabine de duș bazată pe tehnologia inovatoare Senceramic®, prin care s-a obținut un material care combină imbatabilele beneficii sanitare și igienice ale porțelanului cu o textură nouă, extrem de aderentă, cu un design extra-slim. Foarte rezistente, cu o suprafață cu zero porozități, ceea ce înlesnește curățarea, aceste podele de cabine de duș sunt disponibile într-o mare varietate de culori, ajung la dimensiuni de până 1,80 metri și pot fi tăiate în funcție de necesități.

Culori exclusive pentru obiecte sanitare, robinete și accesorii

 

Culoarea a reprezentat un element crucial al pariului pe care compania l-a făcut la ISH: prezentarea noii palete de nuanțe pentru baie. "Clienții recurg la culori pentru a-și amenaja băile în funcție de personalitățile și de viețile lor", a afirmat Velázquez, căruia i se pare firesc "ca, în calitate de producători ai oricărui tip de obiect sanitar, să-i ajutăm prin crearea unor concepte de culoare". Finisajele elegante au combinat nuanțele de porțelan bej, cafea, perlă și onix cu cele de negru titaniu, aur roz și platină șlefuită pentru robinete pentru a realiza un universc pitoresc și o atmosferă unică, adecvate imaginației clienților.

Totodată, Roca a expus Baia, cea mai recentă colecție Armani/Roca ,care s-a bucurat de o primire entuziastă în rândul comunității de arhitecți și designeri. Din punct de vedere estetic, are referințe la stilul retro, dar este actualizată prin interpretarea într-o manieră modernă și prin încorporarea tehnologiei de avangardă. Rezultatul este o colecție extrem de versatilă, care este în același timp contemporană și atemporală, în concordanță cu cunoscuta filosofie a designerului Giorgio Armani.

Tehnologia, materialele, trendurile din design și culorile nou-nouțe au fost propunerile Roca la ISH, fără a lăsa deoparte faptul că "principala noastră preocupare este să oferim cele mai bune experiențe clienților noștri și să adăugăm valoare grupurilor noastre țintă".