Culoarea a reprezentat un element crucial al pariului pe care compania l-a făcut la ISH: prezentarea noii palete de nuanțe pentru baie. "Clienții recurg la culori pentru a-și amenaja băile în funcție de personalitățile și de viețile lor", a afirmat Velázquez, căruia i se pare firesc "ca, în calitate de producători ai oricărui tip de obiect sanitar, să-i ajutăm prin crearea unor concepte de culoare". Finisajele elegante au combinat nuanțele de porțelan bej, cafea, perlă și onix cu cele de negru titaniu, aur roz și platină șlefuită pentru robinete pentru a realiza un universc pitoresc și o atmosferă unică, adecvate imaginației clienților.
Totodată, Roca a expus Baia, cea mai recentă colecție Armani/Roca ,care s-a bucurat de o primire entuziastă în rândul comunității de arhitecți și designeri. Din punct de vedere estetic, are referințe la stilul retro, dar este actualizată prin interpretarea într-o manieră modernă și prin încorporarea tehnologiei de avangardă. Rezultatul este o colecție extrem de versatilă, care este în același timp contemporană și atemporală, în concordanță cu cunoscuta filosofie a designerului Giorgio Armani.
Tehnologia, materialele, trendurile din design și culorile nou-nouțe au fost propunerile Roca la ISH, fără a lăsa deoparte faptul că "principala noastră preocupare este să oferim cele mai bune experiențe clienților noștri și să adăugăm valoare grupurilor noastre țintă".