O CULTURĂ A INOVAȚIEI

Inovația bazată pe experiență este înrădăcinată în ADN-ul Roca. Coordonată de Global Innovation Hub din Barcelona, inovarea este o funcție transversală la nivelul întregului grup, cu un domeniu de aplicare care acoperă produsul, procesul și afacerea.

Global Innovation Hub încurajează această cultură a inovației în întreaga companie și se asigură că propunerile Roca anticipează nevoile planetei pe care trăim, ale societății din care facem parte și ale oamenilor care, în cele din urmă, folosesc produsele noastre.

Poziția de lider a Grupului în ceea ce privește tehnologia, producția și comercializarea de soluții complete pentru baie este determinată de:

CENTRE DE COMPETENȚĂ CARE SE OCUPĂ DE DEZVOLTAREA TEHNOLOGICĂ ÎN DOMENIILE LOR RESPECTIVE

CENTRELE DE DESIGN ROCA ȘI MARKETINGUL CORPORATIV CARE COLABOREAZĂ CU PROFESIONIȘTI EXTERNI

ROCA GROUP VENTURES IDENTIFICĂ ȘI INVESTEȘTE ÎN PRODUSE ȘI SERVICII AFLATE LA ÎNCEPUT DE DRUM

GALERIILE ROCA ACȚIONEAZĂ CA PLATFORME PENTRU DIALOG ȘI SCHIMB DE CUNOȘTINȚE

ECHIPE DE TRANSFORMARE DIGITALĂ CARE OFERĂ NOI PROCESE ȘI SOLUȚII DE AFACERI

DEPARTAMENTUL DE SUSTENABILITATE CARE STIMULEAZĂ ȘI GHIDEAZĂ GÂNDIREA REVOLUȚIONARĂ