Roca Group, lider mondial în proiectarea, producția și comercializarea de produse pentru spațiul de baie, a încheiat anul financiar 2022 cu o cifră de afaceri de 2,092 miliarde de euro, cu 1,9% mai mult decât în 2021, în ciuda scăderii nivelului cererii, în mare parte din cauza creșterii costului energiei, a creșterii inflației la nivel mondial și, pe de altă parte, a impactului negativ al retragerii investiției din Rusia. Grupul a obținut un profit net de 42 de milioane de euro, păstrându-și tendința de creștere, datorită îmbunătățirii continue a proceselor sale de producție, implementării unor operațiuni comerciale flexibile, adaptabile la diferite nevoi locale, și aplicării unor politici de reducere și control al costurilor de producție. EBITDA a crescut la 356 de milioane de euro, echivalentul a 17% din cifra de afaceri.
În evoluția vânzărilor, creșterile obținute în Brazilia, India, China, dar și în Spania(care a menținut o creștere susținută din 2014, excepție făcând consecințele Covid în 2020) au fost semnificative.
Albert Magrans, CEO Roca Group, a subliniat că "într-un an atât de complicat ca acesta, profesioniștii noștri au făcut ca implicarea și efortul lor să conteze, prelungind creșterea companiei". De asemenea, el a subliniat că "activele nete au crescut la 1,7 miliarde de euro, ceea ce reflectă puterea financiară a grupului, care își bazează creșterea pe autofinanțare prin reinvestirea profiturilor".